Lokalhistorisk Forening
for Gislev, Kværndrup og Ryslinge Sogne

Arkivet er interesseret i alt, som vedrører de tre sogne: Gislev, Kværndrup og Ryslinge, men vi mangler en hel del fra Fjellerup, som i sin tid var station på Ringe - Nyborg banen. Hvis I ligger inde med information/viden om Fjellerup, er Arkivet interesseret i materialet. Hvis materialet ikke bevares i Arkivet, forsvinder det oftest med de personer, som er i besiddelse af materialet.

Tænk

på os, når du tømmer skabe og skuffer for gamle billeder, breve o.lign., eller huset skal tømmes, eller foreningen er nedlagt. Vi er interesseret i mere end du måske tror. Så kontakt os. Når først materialet er brændt eller lagt i skraldespanden er det for sent.

Henvend dig til arkivet eller et af bestyrelsens medlemmer, eller mail til os, hvis du har noget, vi måske kan bruge, og gør også gerne din nabo opmærksom på os.

Du kan finde os således:

Arkivet, Kirkevej 3, 5772  Kværndrup

Tlf. 5282 9175 (arkivet) eller 6229 1349 (arkivlederen privat)

Mail: ryslingelokalarkiv@hotmail.com

eller keldriber@ga-net.dk (arkivlederen)

Et medlemskab af Lokalhistorisk Forening er en støtte til det lokalhistoriske arbejde i den tidligere Ryslinge Kommune

Hjemmeside fra e-hjemmeside.dk